2018. december 4., kedd

Házi bojli dip készítés egyszerűen, olcsón

Egy újabb hasznos horgász tippel állnék elő nektek, ami nem más, mint a házi bojli dip készítése.

A legtöbb fanatikus horgász, mint ahogyan én is, azon gondolkodik peca közben, hogy mivel tehetné még fogósabbá a csaliját.
Ezen felbuzdulva jutott eszembe az, hogy házi dipet készítek.
A mártogatós alapjának mézet gondoltam, mivel ez az összetevő kevésbé romlandó, sokáig eláll és megadja a dipünknek a kellő sűrűséget.

Ehhez gondoltam teszek egy kis forralt tejet, amit jópár napra kitettem a napra erjedni. [Jótanács: jó messzire tegyétek az ablaktól valahova a kert végébe, mert iszonyú büdös tud lenni, de hát ami nekünk orrfacsaró az a halaknak csemege😊]

Természetesen az aroma sem maradhat el a dipből, aminek én házi barackpálinkát használtam, természetesen bőven megfelel a 150.- forintos „tüske” is valamelyik közértből.

Ezen összetevők elkeverése után egy sűrű, jól használható folyadékot kaptam, ami jól megtapadt a bojlimon.
Ha esetleg valakinek túl folyós a dip, az állag javításhoz használhatunk bármiféle pelletőrleményt, de akár a sima fehérliszt is megteszi, csak óvatosan adagoljátok és keverjétek csomómentesre.


Ebben a receptben is csak a képzelet szab határokat, ez egy alap dip recept amiből bármerre el lehet indulni ízben.

És akkor lássuk a receptet:

  • · méz 2dl 
  • · tej 50-80ml 
  • · pálinka 10-20ml 

Kísérletezgessetek vele, érdemes kipróbálni, nekem bevált! 😊

Mindenkinek görbüljön!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése